【蘋果高層案】前員工排隊聽審 斥拘捕為恐嚇前線記者 「唔想我哋繼續報道」

0
293

再有前《蘋果》高層被落案起訴串謀勾結外國或境外勢力危害國家安全罪,包括前執行總編輯林文宗、前副社長陳沛敏、前英文版執行總編輯馮偉光,及筆名「李平」的前主筆楊清奇,案件今(22日) 早於西九裁判法院提堂,不少前《蘋果》員工到場排隊拎籌聽審。前《蘋果》首席記者陳珏明指昨得知消息時難以接受,感嘆「我哋專業去做新聞工作,但換嚟一個咁嘅結果」。

前《蘋果》港聞組記者陳小姐認為停刊後亦再次拘捕前《蘋果》高層,只為了恐嚇前線記者以及其他行家,「覺得佢係唔想我哋做記者,唔想我哋繼續報道」。

陳珏明今日早上 7 點多已經到法庭外排隊聽審,他對自己對法庭的判決感到不樂觀,「好想見多佢哋一面」,而到場旁聽。昨日得知再有前《蘋果》高層被捕,他感到傷心憤怒,但又無奈自己對此無能為力。他指,自己得知消息時難以接受,感嘆「我哋專業去做新聞工作,但換嚟一個咁嘅結果」。

他指今日的心情比以往更複雜和傷感,今日亦見到不少舊同事一同聽審,而過去聽審完畢後,會在公司與同事相見,但現在公司倒閉,要在此情此景與舊同事見面,慨嘆「我諗無人想係呢個情景下見面」。

前《蘋果》港聞組記者,陳小姐以及梁小姐今日亦一早到場旁聽案件,以表支持。

陳小姐指,昨日得知再有舊同事被捕,「好嬲好有情緒」。她指《蘋果》只是剛結業一個月,心情收拾了少許,又再次收到壞消息,認為「好似永遠都唔比呢班新聞工作者翻身,趕盡殺絕咁樣」。她又認為停刊後亦再次拘捕前《蘋果》高層,只為了恐嚇前線記者以及其他行家,「覺得佢係唔想我哋做記者,唔想我哋繼續報道」。

梁小姐認為,過往拘捕《蘋果》高層感覺是為了令報紙停刊,但現在停刊後卻仍然繼續拘捕行動,猶如「咬住唔放」。她認為,警方選擇在昨日進行拘捕,「係7.21呢啲日子搜捕,比大家感覺,係咪要係呢啲特別嘅日子去沖淡個言論呢?」
她亦都擔心未來拘捕行動會繼續,「之後會唔會拉埋中高層或者前線記者呢?冇人知」。

前記協主席楊健興亦到庭。他無奈地指四名前《蘋果》高層做的事,只是「好多新聞工作做緊嘅嘢,而家就話係危害國家安全。」今天到來是表達支持。