【47 人案】尹兆堅兒子畫畫憶父親:期待同爸爸參加五一勞動節遊行

0
480

47 人案被告、民主黨尹兆堅至今仍在還柙,適逢今日(1 日)是五一勞動節,尹兆堅 Facebook 專頁發文,指尹兆堅的兒子昨日畫了一幅畫,是父親尹兆堅參與遊行的畫面,背後有人舉著旗幟及橫額,又引述尹兆堅兒子表示「期待同爸爸參加五一勞動節」,專頁管理員則表示,「姐姐喺你畫作睇到嘅係阿尹一張重要嘅成績表,係你對自己父親所為感到滿滿嘅驕傲。」

帖文又提及,以往的五月一日,「爸爸煮完午飯後,就會好快出門口,跟住只能喺街頭搵返阿尹嘅身影。」尹兆堅作為民主黨勞工政策發言人,每年都會參與遊行為基層勞工發聲,其中「基層」、「勞工」一直是他最關注的一群,「亦係阿尹做議員嘅初心。」而每當有新聞播出遊行片段,尹兆堅的兒女都會嘗試尋找父親的身影,「當然年幼嘅佢,根本唔知道勞動節遊行係咩一回事,亦唔知爸爸出去係為左咩,只係見到爸爸拎住橫額上電視。而爸爸有得上電視,對佢嚟講係好威武嘅一件事。」

尹兆堅現時正被還押,文章指尹兆堅的兒子已經長大,對時事有認知,即使他未必知道父親在勞動節爭取甚麼,「但佢知道嘅係爸爸出去係幫緊人,幫緊社會有需要嘅人;佢更加知道,今年五一唔會再喺電視搵到爸爸嘅身影,因為一堵高牆阻擋係佢同爸爸之間。」