黎智英接受《蘋果》專訪 批拘捕政治化如「誅九族」 強調繼續發聲但「講嘢要小心啲」

0
337

香港警察星期一以涉嫌違反國安法,拘捕壹傳媒創辦人黎智英,他昨晚保釋後,今日接受《蘋果日報》專訪,指拘捕他非常政治化,連他兩名兒子和蘋果多名高層都被捕有如「誅九族」,「係中共一貫手法,想嚇我啲細路同同事」,又表示被捕時無擔心直接被送到中國受審,強調《蘋果》一定會撐下去,「200 警員上嚟,都無人(同事)會驚,無同事問我之後點?個個都係叫我加油。」他又稱被羈留期間曾反思,如果知道結果「會唔會唔好參與得太前」,但他的結論是「都係會揀呢條路;性格決定命運,如果呢個係天主畀我嘅命運,我接受。」

黎智英今午回到壹傳媒大樓,獲員工鼓掌歡迎,他之後接受專訪,強調自己在 7.1 國安法生效前曾接受不少傳媒訪問,呼籲國際支持香港,意思難免包含制裁,但無行動要顛覆國家,「有冇喺行動上要顛覆中國?或者做任何嘢?佢(北京)知道我從來對台獨嗰啲嘢我一路都反對。」他表示難以評價自己被捕是否中國對美國的「反制」,但非常政治化,舉例張劍虹被捕是涉及個人公司用《蘋果》大樓地址作為通訊地址,「咁就話我哋瞞騙」,連他兩名兒子黎見恩及黎耀恩亦被捕,「咁都告,有啲誅九族。」

日後發聲「小心啲」 例如不用制裁字眼 

他認為當局拘捕他是為了震懾較溫和的香港人,因為北京最害怕「200 萬曾經上街反《逃犯條例》修訂上街嘅市民」,希望透過拘捕他令香港人噤聲,200 名警員高調入大樓搜證,亦是為了震懾員工。

黎智英強調之後會繼續發聲,但可能「講嘢要小心啲」,例如不用「制裁」字眼,「我覺得呢個係長期鬥爭,唔可以將個鬥爭去到太激烈,之後做嘢要謹慎少少」,又稱相信香港人愈和平愈能爭取支持,「我哋企緊喺歷史啱嘅一面,時間喺我哋呢面,唔需要好激烈咁同佢哋『攬炒』。」