潘曉穎母親駁林鄭:你嘅初心去咗邊度? 要求林鄭召見陳同佳問清意願

0
869

2018 年「台灣殺人案」疑兇陳同佳,現時仍居住在香港警方安排的「安全屋」,尚未往台灣投案。案中死者潘曉穎的母親多次公開促請陳同佳盡快自首。林鄭月娥今(29 日)拒絕評論警隊運用資源,避談是否可跟潘太直接會面、了解其需要。潘太今午以錄音回應林鄭,指林鄭曾稱推出《逃犯條例》修訂的初心「係為咗幫阿女」,「但係依家,你(林鄭)嘅初心同以前嘅初心,點解分別咁大呢?你嘅初心究竟去咗邊度呀?」潘太強調,作為一個負責任政府,不應對事件袖手旁觀。

潘太在錄音中強調,上星期聖公會教省秘書長管浩鳴已經講明、自已並非陳同佳的「代言人」,而陳同佳犯案時已經是一位合法成年人,「咁點解仲要搵管牧師嚟到代勞呢?點解林太唔直接召見陳同佳呢?問清楚佢嘅意願呀嘛。」潘太又再次呼籲陳同佳「勇敢企出嚟,承擔自己嘅責任,馬上去台灣投案。」

林鄭月娥今早出席行會前,被《立場新聞》記者問到陳同佳居住在安全屋會否有期限,《立場》記者亦轉達潘曉穎母親希望與林鄭月娥會面的要求,並問及現時是否將陳同佳是否自首的問題「外判」給管浩鳴。

林鄭月娥回應稱,行政長官不會評論警隊日常運作,「對於潘媽媽,我早前已經講過喇,但可能我愈講,大家愈去報道,令佢情緒可能更波動。我知道,而且完全明白佢心情,但在香港,我們仍要依法處理每一件事情。」林鄭又表示管浩鳴昨日致電給她,表示本星期會跟陳同佳以及其家人見面,「睇吓到時情況點喇」,但她重申陳在香港已服刑完畢,「係自由身」。

「林太,你兩年前話畀我哋聽,你嘅初心就係為咗幫阿女呀嘛,而推出修訂《逃犯條例》,但係依家,你嘅初心同以前嘅初心,點解分別咁大呢?你嘅初心究竟去咗邊度呀?作為一個負責任嘅政府,對呢件事唔應該袖手旁觀。上星期管牧師已經講咗,唔係陳同佳「代言人」,而陳同佳犯案時已經係一個合法成年人,咁點解仲要搵管牧師嚟到代勞呢?點解林太唔直接召見陳同佳呢?問清楚佢嘅意願呀嘛。再次喺度呼籲陳同佳勇敢企出嚟,承擔自己嘅責任,馬上去台灣投案。
/潘曉穎母親錄音回應林鄭月娥