The best is yet to come

0
413

2021 年,講得太樂觀都係真係太樂觀,但我視之為一個起伏過程,有跌就有起,見危即見機,可能要等好耐先見曙光,但我心懷盼望,迎接呢日到嚟。

我喺 2019 年年底去台灣,剛好係 12 月 9 日,第二日就係「美麗島事件」四十週年。後來去到台中,喺一間咖啡館裡遇到兩位台灣《蘋果日報》記者,佢哋理所當然就會問起香港的事情。

記者問:「你覺得香港的抗爭,還有希望嗎?」

你走番去四十年前,問台灣支持民主自由嘅人,佢大概就同你講 the worst is yet to come,但拉遠成個時間維度去睇,應該係 the best is yet to come 先啱。

痴人說夢話?非也。諗真啲,如果你喺 1979 年問嗰啲經歷過美麗島事件嘅人,能否想像數十年後,台灣會成了亞洲民主自由嘅堡壘,無論喺人權、平權等,都走喺亞洲最前。

我睇番香港,展望將來,我唔覺得 the worst is yet to come,我更相信係 the best is yet to come。

也許真的要等一段時間先。

咁就好好過活,鬥長命囉。

 

作者 Facebook