建制派合照爭位 梁美芬遭黃定光拉扯:你唔會叫著窄裙嘅女士踎低

0
364

普及社區檢測計劃昨日(1 日)展開,下午 2 時大批建制派議員合照呼籲市民支持計劃,惟期間鬧出小風波,議員黃定光與梁美芬疑因影相企位問題,一度起爭執,黃定光更出手拉扯梁的手臂,差點導致梁失足。梁美芬接受《立場新聞》訪問時直言對事件感到不高興,「點解會叫一位著裙嘅女士踎低呢?我真係唔明。」她說事後腳部「扭親」,手亦被弄傷,又解釋事緣自己穿著窄裙,難以蹲下拍攝,強調並非「爭位企」,感到十分冤枉、委屈。

談到被「象哥」黃定光拉扯,梁美芬十分不滿,「點解會叫一位著裙嘅女士踎低呢?我真係唔明,我諗呢個係 keypoint,其他唔重要,係一個基本禮貌,你唔會叫著窄裙嘅女士去第一行踎低;第二,係唔會用咁嘅方式去扯走一個人…呢樣嘢係我唔能夠接受。」

口角期間,議員蔣麗芸曾稱:「梁美芬 sit。」梁則回應「我唔鍾意 sit,你 sit 啊。」黃定光則指「你係咪咁樣企呀」,梁美芬回應「俾你企呢度啦唔該。」事件最終要由其他議員調停,蔣麗芸亦與梁美芬對調位置。

梁美芬向《立場》稱,「女士著裙,可以咁俾人 order 踎低,我都未見過,喺大學、喺專業都冇咁樣俾人叫踎低。」她又指,自己本身下午有視像會議,但因得悉有呼籲市民參與檢測的活動,因此希望「撐場」,為最終出現爭執感到不開心。