【立法會爭位.新界】蔡明禧稱爭取政協提名是「盡做」  已投票選民:其實唔係好想投

0
533

自稱「基層民主派」的新界東南選區候選人、西貢區議會副主席蔡明禧周五起宣布告急,今日(19 日)曾到將軍澳、馬鞍山等拉票。他回應其提名人包括政協時,重申自己只是在門檻下「盡做」,會尊重「同路人」正反意見。有其選區街坊表示,前來投票並非支持某候選人,只是不想另外兩位候選人當選,「其實都唔係好想投」。

提早告急的蔡明禧解釋,因為未知結果如何,但自己不算早告急。他說資源雖然不及其他候選人,但自己始終有突出的民主理念,所以仍有希望,強調會「盡做」,即使投票率低,自己仍尊重「同路人」的決定和判斷,為此「都係土法鍊鋼,都係瘋狂企㗎喇」。

他取得的 10 個選委提名中,包括全國政協容永祺、屈恩等,他解釋:「如果有呢個空間,就寸土必爭,而我唔想放棄呢件事,就係咁簡單」,又指每件事情都有正反意見,是民主的一部份。

「擔心不喜歡候選人當選」

位於將軍澳寶林的票站中午未見人龍,進出投票站的大多為中年及老年人。年輕選民葉先生投票後說今年「其實都唔係特別想投」,但擔心自己不喜歡的候選人當選,而區議員蔡明禧正是自己「無咁唔鍾意嗰個」,認為他在區內「都活躍」,去年區議會選舉時亦有支持他,因此仍前來投票。他會呼籲身邊的人投票,認為「雖然改變唔大,但都好過冇囉」。

另一選民指,蔡明禧在區內並不活躍,繁忙時間亦不見他拉票或與街坊互動。寶林選民莫先生指,在區內「好少見倒佢」、「唔見佢拉票」,亦不見蔡明禧在區內拉票,因此不會刻意支持當區區議員,選擇會支持有具體政綱、有黨派支持的候選人。他指上屆立法會及區議會皆沒有投票,今特意參與投票,是因為香港正「入正軌」,希望能選出候選人,使香港「平平安安」。

新界東南選區其餘兩位候選人包括 2 號李世榮和 3 號林素蔚。