【立法會爭位】馮煒光落選選委界別 稱自己好愛國 證明「真係無祝福名單」

0
337

「完善選制」後的立法會選舉投票結束,其中選舉委員會界別結果已經出爐。參選選委界別的前新聞統籌專員馮煒光落選。他在得知結果後見記者,指對結果不感到意外,又說 51 位「同學」這段時間「做得好開心」,但始終有 11 人要「暫時下課」。他說自己會再努力。

被問到在「愛國者選舉」中落選,是否他不夠愛國,他稱「唔可以咁講」,「我相信我好愛國,但係咪太愛國又唔可以咁講」,認為是現時選委未必完全明白他的理念。他又指「一向都講話無祝福名單」,「你留意到落選嘅 11 人入面,有啲人同內地背景比我強好多添,咁足以證明真係無祝福名單,如果真係有祝福名單,按道理祝福嘅,應該係同內地關係作考慮。」

對於他曾提出改革 AO 制度,落選是否代表這想法不受歡迎,他指暫時從選舉結果「係咁樣情況」,但從國家角度,他覺得他當年在政府的體驗,香港的政務官確實需要多一些國家歷練,所以到內地掛單是有必要。