區務「通知對家」遭建制派嘲笑 陳梓維:民建聯「玩政治」漠視民生 葉傲冬︰歡迎繼續轉介 

0
364

油尖旺區議員陳梓維昨(14 日)收到居民投訴,指佐敦寶發大廈外有大幅不明污跡,擔心是糞渠滲漏,但因沒有該法團電話,遂「通知對家」,聯絡前競選對手、民建聯葉傲冬跟進,引發建制派紛紛「抽水」,葉傲冬 FB 發文回應指「議員上門搵前議員作個案轉介真係第一次 …」民主派亦表態批評,油尖旺區議會副主席、公民黨余德寶促陳梓維「唔識,可以搵我們同事幫手」,希望他反思一下。陳梓維回覆《立場》查詢指,聯絡對手只是其中一種處理事情的手法,為街坊著想無問題,但民建聯只懂「玩政治」,他並不後悔今次處理,但就「無下次」。

建制派抽水 陳克勤︰只有陳梓維先可以超越陳梓維

油尖旺佐敦南區議員陳梓維昨日在 FB 發文,指收到街坊投訴,位於佐敦的寶發大廈外牆有不明污跡,擔心糞渠滲漏,但是當時向大廈保安查詢,對方指不會通知法團,自己亦沒有法團聯絡方法,「所以我用左一種無人會用方法!就係通知我對家。」並上載該法團在該區前議員、民建聯葉傲冬處開會的文件,透露已通知對方。陳梓維更指,為慎防「我對家將投訴當成自己工作,所以在此立下證據,並會兩星期後再巡視一次!如果並未清潔或通知法團,會進行下一步行動。」

收到街坊投訴,話寶發大廈外牆有不明大幅污跡(街坊怕係糞渠有滲漏),由於管理處話晤會通知法團,而又我咁啱冇該法團電話,所以我用左一種無人會用方法!就係通知我對家😀 為咗慎防我對家將投訴當成自己工作,所以在此立下證據,並…

該帖文一出即引起熱議,有網民揶揄「咁下次投票都投俾對家啦!」、「射波仲咁大聲」。民建聯葉傲冬在 FB 發文回應指,「議員上門搵前議員作個案轉介真係第一次 …」又指「歡迎繼續轉介」。民建聯立法會議員張國鈞亦發文嘲諷,「唔好唔記得反對派同攬炒派本質上只係搞破壞,搵佢哋搞建設嘢根本係緣木求魚。」同黨陳克勤亦發文,「只有陳梓維先可以超越陳梓維」、「真係辛苦你喇」;新民黨成員李梓敬亦抽水,「小黃人出糧,正常人做嘢」。

街坊搵議員求助、居民搵議幹幫手就常有發生,議員上門搵前議員作個案轉介真係第一次…. #民建聯 #葉傲冬 #歡迎繼續轉介 #放心 #做到都無諗過抽你水 #我哋服務無停過 #希望你對得住糧支 #仲有提提你 #本區確診個案唔止兩宗

【只有陳梓維先可以超越陳梓維】 攬炒派區議員陳梓維又同大家發放笑蛋,日前佢喺面書話俾大家知因為自己唔識搵法團電話,未能處理街坊投訴,所以向佢自己嘅「對手」求助,仲擔心投訴被處理後功勞被「對手」搶走,因此「出帖為據」向大家表示自己嘅「功勞」,真係辛苦你喇! #創意100分

我錯了。 之前,我其中一句口號,叫「小黃人出糧,正常人做嘢。」 之後,可能要改做「陳梓維出糧,葉傲冬做嘢。」 Chris Ip

余德寶︰請好好反思

公民黨油尖旺區議會副主席余德寶轉截陳梓維的貼文,促對方「好好反思」,「你唔識,可以搵我們同事幫手,而唔係去民建聯。請好好反思一下。」余德寶今日回覆《立場》查詢,直指陳梓維有負選民期望,「市民選你出來,就係希望你做得比上一屆好,唔係搵返上一屆。」他指明白政治素人需要時間熟悉區務,作為同事只能盡力提點;以他所知陳梓維並沒有在民主派群組提出疑難,區議會「翻盤」後有很多民主派同事可請教,建議陳梓維日後多找民主派幫手,就今次事件而言,亦可優先考慮透過民政署聯絡法團。

你唔識,可以搵我們同事幫手,而唔係去民建聯。 請好好反思一下。

陳梓維其後發文解釋,指民建聯時常標榜「為街坊」、「為地區工作」,當時評估後認為該大廈法團與民建聯是友好關係,希望對方代為通知法團。他批評民建聯只懂抽水,「水呢,就唔係咁抽嘅!」批評對方平日標榜服務地區,但「原來玩政治」,漠視坊健康,他原本「放下立場」期望盡快解決問題,但結果對方「離棄街坊」。

水呢,就唔係咁抽嘅!你地成日標榜服務地區、服務人群……點知原來玩政治,不理街坊健康着想 原本,我放下立場搵你地!期望盡快解決問題。 無法子,你地政治離棄街坊立場,連民生都離棄街坊健康立場!

😂我可以顛覆成個政治圈,你地成日話民主派經常搞政治,不理民生!咁我依家同你地班保皇黨聽,就算通知你地叫法團去清洗大廈外牆及檢查喉管,你地只懂得抽我水!從來沒有知會法團!慶幸,我預先知油尖旺民政署通知管理公司及法團,現在管理公司有初步回…

陳梓維︰為街坊著想 做法或許「顛覆政壇」

陳梓維回覆《立場》查詢指,今次做法或許是「顛覆政壇」,「預咗兩邊,建制民主不討好。」當時是站在為街坊憂心的立場「用咗最特別的方法」,認為唯一可盡快直接聯絡法團的方法就是找民建聯,不想拖延,「點知佢哋玩政治,不理街坊民生」,揭示了民建聯「為民生」說法只是「講大話」。

他承認,選區內有五十多幢大廈有法團,暫時手上只有十多幢法團有聯絡方式,日後會加強與區內法團溝通,就今次事件,亦已找街坊「搭路」認識寶發大廈法團成員。

他強調,通知民建聯只是其中一項跟進,他已同時聯絡民政署,並去信該法團,管理公司則初步回覆指,大廈外牆喉管有裂痕出現滲漏,估計不涉及污水。他今日將再聯絡油尖旺民政事務署,要求管理公司交代外牆是甚麼喉管有裂痕,並盡快通知法團,展開維修工程及清洗大廈外牆。