DSE狀元評高官:竊國者諸侯 做諸侯可以將所有法律、仁義都由佢講晒

0
345

中學文憑試(DSE)今日(22日)放榜,今屆共誕生7名考獲七科5*狀元,4男3女,其中兩人是「超級狀元」,即數學延伸部分同奪得5*。7名狀元均由傳統名校包攬,聖保羅男女中學最多,有 3 名共 2 男 1 女狀元,分別是超級狀元林綽宏及另外兩名狀元黃摯毅和盧曉晴。

面對近一年的政治風波,多名狀元對此均有不同的想法。將到英國劍橋大學修讀工程的超級狀元林綽宏表示,閱讀國安法後,認為當中觀點「需要相關部門檢視一下回應一下」。他稱,可以理解大家對國安法的觀感,但他早已決定到海外升學,立法與否對其個人的決定的影響不大。

林同學又指,雖已決定到海外升學,但仍然關心香港教育爭議,「老師嘅專業有經過佢地嘅訓練,大家要對專業有翻啲信任,就如楊局長之前講過,唔好將政治帶入校園,呢句說話,無論對邊個陣營嚟講,假如係認同教育應該有呢樣野,就應該貫徹始終。」。

計劃到中文大學修讀分子生物學的狀元黃摯毅被問及如何評價本港官員,則引用《莊子·胠篋》回應,「彼竊鈎者誅,有啲人偷皮帶就比人誅殺,竊國者為諸侯,有人偷咗一個國家做諸侯,做左諸候有啲咩好?就係諸侯之門而仁義存焉,做咗諸侯就可以將所有法律、仁義都由佢講晒,所以乜嘢係岩乜嘢係錯呢?我諗要問諸侯先知喇。」。

對於《國歌法》的立法,黃同學則指,唱國歌問題不大,但重要的是,唱錯歌詞或二次創作會否犯法,「自由度要寬少少,唔好以言入罪」。