【閹割選舉】工聯會倡立法會、選委會設「大灣區港人代表」  增勞工界比例

0
237

全國人大常委會明起一連兩日在北京開會,將討論修改香港選舉制度的決定。工聯會會長吳秋北及理事長黃國今日分別建議,勞工階層應在選委會中佔更大比例,另為保障大灣區港人權益,應於選委會及立法會加入大灣區港人代表。

工聯會今日舉行第 38 屆會員代表大會,黃國會後見記者時表示,近年有更多港人前往大灣區就業、居住及讀書,形容是一個「大趨勢」,然而「福利過唔到河」則窒礙了港人融入大灣區,建議在選委會及立法會加入大灣區港人代表,以維護大灣區港人權益。

吳秋北在會後表示,認為香港過去著重工商而忽略基層勞工權益,建議擴大勞工代表在選委會中的比例,「我哋唔係話要主導晒成個選委會,勞工(界)從來冇咁嘅意思,我哋覺得應該均衡一啲啫。」

吳秋北批資本主義失活力

工聯會就是次大會提出新方向「新時代新工運」。吳秋北表示,香港在落實國安法及「完善」選舉制度後便應進入新階段,指香港長期存在「資本壟斷」的問題,「令香港本來有活力嘅所謂資本主義社會,唔能夠繼續發展,利益固化咗,佢已經拒絕改革。」

吳秋北後來又強調,自己並非指要推翻資本主義,或進行文革式批鬥,「我講呢啲嘅道理唔通就係文革批鬥咩?唔好將呢啲過去歷史上面嘅名詞嚟標籤我哋。」