【立法會爭位】田飛龍倡「投票率加權」 葉國謙不點名斥近乎無聊

0
636

立法會選舉將於下月 19 日舉行,外界普遍看淡投票率。行會成員、民建聯葉國謙亦估計,地區直選投票率肯定比過往低,認為選民需要時間適應新選制。他不點名批評,全國港澳研究會理事田飛龍提出將投票率加權的建議,「差唔多去到無聊」,「計唔到,基礎唔同」。

全國港澳研究會理事田飛龍早前提出將投票率作加權處理,涵蓋選委會及功能組別。葉國謙今被問到對投票率看法時,形容「有啲人嘅睇法,差唔多去到無聊」。他預計,選委會的投票率將非常高,「起碼都有 9 成」,但三個界別的選民基礎不同,「計唔到… 無意思嫁,加曬落去」,認為分開表達較恰當。

他又提到,投票率顯示選民的參與程度,預計地區直選的投票率「肯定會比過往低,呢個唔使講」,認為今次是新選制,選民需要適應。不過,他相信愛國愛港候選人,亦會得到一定選民的支持,呼籲選民珍惜手上一票。

葉劉淑儀:直選投票率或僅 25 %

參選港島西的新民黨葉劉淑儀亦預計,直選投票率或僅 25 至 30% ,因部分選民仍在內地或外地,「我自己個女都係外國」,相信口岸票站亦未必太吸引。她續指,今次是新選舉制度,許多選民亦未清楚投票方法,投票時間、選區劃分亦有改動,建議政府要多加宣傳。

另一名港島西候選人、民建聯陳學鋒則呼籲選民投票,認為象徵對新選制下「愛國者治港」的支持,「愈多人出嚟投票,對選制支持度就愈高」。他稱近日落區亦見選民思考投選哪位候選人,團隊會加緊宣傳。

立法會港島西候選人尚有方龍飛。