譚得志還押一年 導演周冠威探望 由《幻愛》傾到耶穌

0
594

人民力量副主席譚得志(快必)去年 9 月 6 日被捕,昨日(6 日)剛滿一年,案件未審,一直被還押。《幻愛》導演周冠威昨日探望譚得志,兩人由《幻愛》傾到耶穌,最後兩人舉起拳頭,拍拍心口,互道加油。

還押滿一年的譚得志昨晚(6 日)經由 facebook 專員,公開兩人對話內容。譚向周冠威稱,對電影《十年》當中、由周冠威執導的「自焚者」印象深刻,主動提到聖經金句:「你們要求善,不要求惡,就必存活。」

還押在獄中的譚得志,苦無機會看是周導作品《幻愛》,卻看了原著小說,興致勃勃傾起小說內容,「佢(譚得志)話有同其他政治犯一齊討論,究竟女主角第一次出現係喺邊度呢?周導演立即解開佢嘅疑惑。哈哈,快必話同佢諗嘅一樣喎。」

譚得志:無畏無懼精神  邊間教會培育出嚟?

譚得志提到,看到周冠威近日的訪問,非常欣賞對方無畏無懼,不怕被濫捕濫告的精神,又知道對方是基督徒,因此希望見面、交朋友,「快必好好奇周導演佢呢種無畏無懼嘅精神,究竟係邊間教會培育出嚟嘅呢?周導演話其實都唔關教會事嘅,主要都係關耶穌事。佢自己都好不滿意一啲保守嘅教會,佢覺得宗教信仰令佢意志堅定,而佢太太都係讀神學㗎(同快必一樣),一講讀邊間神學院,邊個老師,兩個『神人』真係好啱嘴型。」

兩人又提到,因 47 案還押的何桂藍早前在報章刊出長文《當司法淪為政治壓迫的儀式,反抗是否仍然可能》。譚得志向周講到,「支聯會嘅鄒幸彤就係答案啦。」

周冠威志分享浪漫喜劇

周冠威主動與譚得志分享一段浪漫喜劇,就是幻愛男女主角,因為這套電影而成為情侶,兩名演員未煞科之前,一直無正式拍拖,「嗰日佢哋拍完最後一場戲,天空出現彩虹,佢哋成隊crew都見到,感覺就係上天嘅祝福,見證佢哋愛嘅開始。由拍戲到現實,又真係好『幻』嘅『愛』情,快必話實在好『莊子』啊!」

短短 15 分探望時間結束,兩人舉起拳頭,拍拍心口,互相加油,「佢(快必)臨行返入去嘅時候,仲做咗個揸筆手勢,話會寫信比周導演喎,快必又多一個筆友啦!」

去年 9月 6 日,人民力量譚得志(快必)被警方國安處上門被捕,被控發表煽動文字等 14 罪,案件將會在下月中續審。他未被定罪,直至昨日,已被還押整整一年。