油麻地大火期間  fb 分享食糖水捱轟 徐英偉:落手落腳做緊嘢 Multitasking 覆關注冇衝突

0
282

油麻地廣東道昨晚(15日)發生的唐樓大火,奪去 7 人性命,是香港近 9 年以來最嚴重火災。民政事務局局長徐英偉昨晚約 10時、在大火發生期間,在個人 facebook 發帖分享食糖水的相片,惹來網民負評如潮。 徐英偉今早回應稱,自已有落手落腳聯絡、安排協助居民等工作,又稱「(我)仍然有時間覆你的關注, Multitasking 冇衝突。」

包括輔仁媒體總編輯容樂其等在帖文下留言批評。徐英偉今早留言回應指出,民政局同事通宵工作,包括油麻地社區中心等已開放,如果有居民需要財政支援,民政事務總署孮地區慈善機構可向居民提供經濟援助,相信居民需要更多情感支持,政府將繼續努力,並根據不同需要向受害者及其家人提供服務。

容樂其之後再留言質疑,「局長你啱,你食糖水還你食糖水,同事做嘢還同事做嘢,無衝突嘅,係咪~?」徐英偉再回應指出,「當我同啲同事一齊落手落腳做緊嘢聯絡同埋安排緊工作嘅時候仍然有時間覆你的關注, Multitasking 冇衝突。」