【封區過後】小店東主嘆損失慘重 冀政府補償 「講咩過年呀,過身就有!」

0
318

油麻地佐敦四街「封區」48 小時,至今晨 4 時終解封,惟今早仍有大批身穿白色保護衣的工作人員在各大廈門外駐守,有區內包點店店主羅先生表示,街道上「白衣人」比市民更多,「邊個夠膽嚟食嘢啊?咪又係做唔到生意」,更稱「仲講咩過年呀,過身就有!」但亦有魚檔檔主認為,檢測能找出染病者,避免進一步傳播病毒,「叫做好過無囉」。

在上海街經營蒸包店 8 年的羅先生憶述,兩日前凌晨 4 時,正下樓準備開店,突然被禁止離開大廈,只能回家,「自己鬧自己抵死,點解要係油麻地開鋪?」他批評政府公布安排不理想,「你封唔緊要,早啲通知嘛」,「兩日唔開,人工損失、鋪租損失、貨錢損失,都有成萬蚊」。即使該區今日已解封,惟區內仍有白色保護衣工作人員駐守,「白衣人仲多過普通人,邊個夠膽嚟食嘢啊?咪又係做唔到生意」,羅先生又質疑食環署人員為何要待今早才清潔洗地,「解封前唔洗,點解係要等人哋開舖開工先嚟洗?」

他表示在疫情下本身生意已欠佳,「而家直情係雪上加霜 、靜上加靜」,擔心捱不到過年,「仲講咩過年呀,過身就有」、「無希望啦,得絕望」。他期望政府可以「補償多少」,「當係可憐下我哋小商戶啦。」

賣花花姐:都爛曬,點賣?

新填地街賣花的花姐

在新填地街賣花的花姐亦指損失慘重,今早解封後,一邊摘掉已經凋謝的鮮花,扔進垃圾筒,一邊感慨,「都爛曬,點賣?… 一朵朵都係銀紙呀!」

問到預計損失多少,花姐指「冇得計,計唔到咁多!」她亦擔心如要再做檢測,可能要再封區,「我驚佢話要再封呀,到時真係新年都唔駛做,望就望佢就嗱嗱聲搞掂(疫情)…真係冇得預計,見步行步啦」。

2021.1.25 新填地街賣花的花姐亦指損失慘重

 

魚檔東主:找到確診個案都好

2021.1.25魚檔東主

在油麻地街市,今早亦有工作人員洗地清潔,食環署工作人員提醒有養貓的舖主不要讓貓周圍走,以免他們舔到地上的消毒藥水。

魚檔東主鄭先生表示,兩日封區損失約三分一貨,但亦無可奈何,「有得賠就開心,冇都冇辦法,佢都有佢難處」。對於封區檢測只找出 13 個個案,他指封區前已有人離開,當局未必能找到,「而家搵到十幾個,叫做好過無囉」。

街市今日 9 時重開,惟鄭先生表示,街市原本有何文田、官涌等居民來買菜,但其他區市民已對油麻地街市失去信心,即使封區檢測後,相信生意亦不會回復。

另一魚檔檔主則指,政府預早通知會較好,「預早幾個鐘頭通知就好啲,入少啲貨,啲魚會死的嘛」。不過她認為,安排封區檢測都是好的,自己也安心點,「搵到 13 個都好,13 個可以傳染好多人嘛,一陣 13 個都變 3 萬個」。

她表示無法預計生意會否好轉,惟有自己做好清潔消毒,但封區檢測就「唔好再嚟」,「你個區有問題先成日檢測,檢測檢測又檢測,仲邊有人嚟?我哋都要生活嫁。」

食環署署長劉利群稍早時間亦到場巡視,表示過去兩日已加強清潔,期間曾慰問魚販,「唔該曬你哋」。