九龍城區議會剔除到訪環節 鄧炳強隔空還擊:議員係咪擔憂我嘅正義?擔憂謊話會被我道破?

0
368

警務處處長鄧炳強原定明日出席九龍城區議會會議,但區議會主席、民主黨蕭亮聲今應 14 名民主派區議員要求,剔除議程,拒絕鄧炳強到訪。鄧炳強今午見記者,批評拒絕他出席議會不合理,又反問「(民主派區議員)係咪好擔憂我係入面講真說話、好擔憂我嘅正義?擔憂佢哋既謊話會被我道破?」

警務處今大下午約 4 時半發採訪通知,指鄧炳強會在一小時後見記者。鄧炳強其後在警政大樓外見記者,他批評,「區議會竟然連一個官員出席,同佢哋對話嘅勇氣都冇」,有負區內市民所託,又指民主派區議員有 14 人,而他只有 1 人,「(議員)你驚咩呢?除非你講的唔係真話、理虧,先至會驚。」鄧炳強稱,自己非常願意與區議會溝通,區議員拒絕他出席區議會令人失望,但強調不是自己失望,而是市民會失望。

鄧炳強表示,留意到區議會主席臨到最後一刻才拒絕他出席會議。他批評 14 名民主派議員聯署信中的說法,警方到區議會交流「為一場低級、自說自話、充滿偽善與謊言的政治樣板戲」是一個藉口,又指如果該指控是針對他本人,議員們更應容許他出席會議,「用佢哋證據去證明我做出依啲行為」。

他認為聯署的民主派區議員才是擔憂被人發現「低級、自說自話、偽善、講大話嘅係佢地。」他表示,區議會是公開、透明,公眾人士透過觀看會議判斷「邊個係低級」。

鄧自稱到區議會是有問必答

鄧炳強認為,區議員指他出席會議時無回應問題同樣也是一個藉口,又向現場記者稱,只要記者出席過區議會,就會知道他是有問必答。他指,「可能我答嘅答案佢哋唔想聽,佢哋聽左真話會唔舒服,或者擔心我講事實畀市民聽到會對佢哋不利」,才拒絕他出席會議。鄧炳強強調,自己每次出席區議會都是「講事實」,不亢不卑,又指在區議會內「狂嗌、打斷人講野、出現低級粗口字句」從來都是區議員而不是自己。

九龍城區議會將在周四開大會,原定議程包括與警務處處長鄧炳強會面。前日 14 名民主派的九龍城區議員聯署去信區議會主席、民主黨的蕭亮聲,促請他動用主席權力,剔除該議程,拒絕鄧炳強到訪。蕭亮聲今表示,由於提出是項要求的議員逾本會全體議員之一半,經考慮後他剔除該議程。