從《蘋果》非自然死亡看畸形香港

0
294

聽講不少人話過,香港如果有日冇咗生果日報,就一天都光晒!

不同年代,不同的人,不同的時勢,不同的想像。

斷估想像唔到今日這種「冇咗」啩。

幾個不同年代的廣告人,講起呢單嘢,不勝欷歔,又覺得古靈精怪。

曾經,有個講法係:「廣告冇落蘋果同壹仔,好似冇出廣告咁!」係咁勁。(好多人憎佢,但又做到 things people love to hate)

曾經,蘋果的 A 疊廣告爭爛門,又貴,但個個客爭住落,多人睇,又多中產眼球,消費力又高,是大銀行、大電訊商、航空公司,必爭之地。高級名牌、又搶 C 疊 (娛樂) 版位,總之,絕對是重要 Print ads 寵兒。後來,當然因各種原因,慢慢被放棄。

被封殺是重點,還有印刷媒體的下坡。

但今次,怎說也不是自然死亡,不是被市場淘汰。

網上好一大片哀愁,因為失去的,是香港擁有同樣信念的人之痛。

幾代廣告人吹吹吓,最奇怪是望望其他「行家」,其他媒體之反應,都幾奇觀。

沒幾多唇亡齒寒、連兔死狐悲也沒有,幸災樂禍卻是有的,更沒幾多敢說出重點。

廣告角度最實際的看破,是咁大個巨人倒下,竟沒幾多生意會落入其他口袋,被乘勢瓜分。負責幫客落廣告的國際 Media 集團話:好多客已經冇落佢哋廣告,所以冇乜影響。

市場的畸形,已畸到你唔信。

#畸形的香港
#廣告冇影響
#你話大家支持咗佢幾耐
#佢哋自己承受咗幾耐
#幾多又袖手旁觀咗幾耐
#電子版勁多人睇又有幾多廣告呢
#有冇邊個得
#畢明又講吓廣告

作者 Facebook