教育局南京屠殺影片嚇壞學生 楊潤雄:相信學校教師有能力選擇合適教材

0
532

圓玄小學本月 9 日德育課堂播放一條由教育局提供的「南京大屠殺」短片,內容有血腥殘暴畫面,導致學生恐慌嚎哭,家長不滿。教育局長楊潤雄今日(18 日)指,局方需要配合學生的需要和年紀提供教材,相信學校和教師有能力選擇適合學生的教材,「大體上可以做到好好把關嘅工作」,並強調「重要嘅係,我哋必須喺社會裏面做好國家歷史嘅教育,做好國民身份嘅培養」。

今年是南京大屠殺 84 周年,根據教育局早前向全港校長發出的通函,全港學校須於今日 (13 日) 舉辦「南京大屠殺死難者國家公祭日」悼念活動。楊潤雄出席活動後見傳媒指,希望學校可以借機會介紹這段歷史,並作為歷史教育的重要一環,「我哋期望學校可以就住當中嘅內容睇咗之後,搵到最適合唔同年紀嘅學生、或者唔同背景嘅學生配合佢哋嘅需要,呢個同以往做法都一樣。」他指,未來亦會維持相關做法。

「唔覺得大家需要太擔心」

他稱,明白今次事件可能引起社會討論,局方需要在教育上更配合學生的需要和年紀去提供教材,「重要嘅係我哋必須喺社會裏面做好國家歷史嘅教育,做好國民身份嘅培養」,他又指,相信學校和教師有能力去選擇適合學生的教材,假如個別老師有疑惑可諮詢校內意見,學校則能向教育局尋求支援。楊潤雄重申,對學校以及辦學團體有信心,「大體上可以做到好好把關嘅工作,唔覺得大家需要太擔心」。

另外,明日是立法是「完善選舉制度」後首次立法會選舉日,政府連日積極「谷票」,楊潤雄亦呼籲全港市民明日投票,「選出可以代表自己嘅議員喺立法會度做實事,為香港未來發展出一分力」。

他又指,以往大眾或會認為立法會有關教育的討論「政治化」,「今次正正係一個好好嘅機會,希望教育界選民投一票,希望我哋教育回歸教育」,並期望未來立法會討論能更加彰顯教師和教育的專業,避免經常討論政治事件。