你哋真係咁憎我哋?

0
432

實不相瞞,第一次見到呢句嘢,我第一個感覺係,有一套青春愛情片,有個女仔喺公園 / 球場裡面,追住啊男主角,對眼谷住一公升嘅眼淚,最後講咗一句,「XX,我為你做咗咁多嘢,但係~但係你真係咁憎我?」

之後,我發現呢句嘢原來出自一個男人把口,仲要係一個當差嘅口中,我只能慨嘆,你喺學堂真係幸福,你出咗更咁多年都仲係好幸福。原來,咁多年嚟你都只係一個人番工。原來,咁多年嚟你都無試過同伯母一齊番工。

作為一個前紀律部隊散仔,我當日入學堂最大嘅得著,係我嘅抗 D 能力。每份工都要面對「客人」,而作為紀律部隊,我哋嘅「客人」一般都影響社會和諧甚至犯法,所以都唔需要更唔想要我哋嘅「服務」。所以,當事情發生嘅時候,「客人」可能會選擇逃跑,就算俾你捉到佢,佢亦好可能選擇「小狗懶刷鞋」你。關於呢個情況,基本上就避無可避,如果「客人」無打我,又或者無數我祖上十八代,其實已經係一個好好嘅客。

不過唔知點解,而家阿 SIR 好似對自己份工唔係太了解,導致到佢對「客人」有所誤解。喺呢一年,當你哋著住成套防暴衫,全部李小龍上身,不斷喃喃自語「曱甴曱甴」嘅時候,其實你哋已經假定咗你面前嘅係一班「客人」,而唔係路過行街嘅無辜市民。所以,當你無啦啦又好,有啦啦又好咁拉咗佢,佢身為一個正常嘅「客人」,佢DLLM,其實,真係非常合理嘅,亦係預期之內。

如果,阿 SIR 你真係唔想人哋憎你,或者,你可以選擇唔好成日「標童」玩李小龍上身。又或者,你哋可以去「盜香」飲茶,哪裡的盜賊都「香」了,十分平靜,也沒有人找你娘親。

希望我解答到你嘅疑問。

作者 Facebook