【入境處高官收禮】前入境處處長、前保安局局長黎棟國︰我呢啲嘢唔收,呢個唔係幾多錢嘅問題

0
551

入境處日前( 7 日)被《立場新聞》揭發,有兩名高層官員,涉嫌收受逾 3,000 元禮籃,而未有申報(詳見另文)。前保安局局長黎棟國今日( 9 日)出席選委界候選人見面會時,被《立場》記者問及對事件取態,他表示,自己任職入境處處長時,不收禮籃,直言「我唔理人幾多錢,呢個係我嚟講,唔係幾多錢嘅問題」。

友好協進會今早舉行第二輪選委界候選人見面會,會後《立場》向候選人之一的黎棟國,問及入境處一事的看法。對於任處長時,有否曾收取果籃,黎棟國直指「我呢啲嘢唔收」,他續說:「我唔理人幾多錢,呢個係我嚟講,呢個唔係幾多錢嘅問題」;而問及他在任期間,這是否常見現象,他表示「我哋全部都係根據政府規矩去做事,至於今次嘅事情係點,當然你喺入境處做咗一個調查,然後先知道如何;涉事官員做咗一個解釋,然後到調查的地步」。他認為需要時間了解。

至於需否成立獨立委員會調查事件?他認為港府有清晰規定,並要視乎調查結果,「究竟會唔會涉及其他方面呢?如果涉及甲嘅方面,我地有甲嘅方式跟進,乙有乙嘅方式跟進,就唔係話咩事都要整個委員會,查都未查,整個委員會出嚟做咩呢?範圍係咩呢?呢個時候,如果咁快跳去另外一個點呢,我覺得唔適合。」

黎棟國目前以新民黨名義,參選今屆立法會選舉選委界別。他曾於 2002 年至 2008 年期間,擔任入境處處長;2012年起接替保安局局長一職。而他昨日曾接受《立場》訪問時,指有關事件應交由入境處處長處理,「最緊要睇事實啫,一切以事實為依歸。」