【有線裁員】中國組總辭聲援被裁助理採主 當事人:為保持質素 寧引刀成一快

0
436

有線新聞部今日裁員,消息指約 40 人被裁,包括中國組助理採訪主任黃麗萍,中國組主管司徒元連同該組所有記者共 10 人總辭抗議。黃麗萍表示,事前已有裁員風聲,主管司徒元表明中國組「如果炒一個」就會辭職,其他同事商量過亦有一致決定,「大家係無壓力係自己嘅意願」;她指對公司的做法失望憤怒,指有線中國組在內地疫情最嚴重、其他電視台撤退時,仍留守武漢,「我哋係比人更努力,但公司無重視過我哋嘅努力。」又指自 4 名新主管空降,有如「今日割五城明日割十城」,倒不如「引刀成一快」。

黃麗萍下午離開公司時和中國組同事一同見記者,她表示同事間事前已商量過,若有任何一個中國組同事被裁,就會跟隨主管司徒元總辭。她指整個裁員過程,新聞部高層「無問過我哋」,無和各組主管商討,「只係突然今日公布炒咩人」,同事感失望憤怒。她又表示整個行業都面對類似的困境,「想做新聞嘅人,俾一啲唔係做新聞嘅人 lead 住。」

她指公司經營狀況一直欠佳,經歷疫情打擊,本身已經低薪的同事待遇再惡化,疫情後更要放無薪假,但因「真係好鐘意」所以繼續留任,即使內地疫情最嚴重時,中國組仍有記者留在武漢,廣州亦有派員到野味市場,「當其他台撤退嘅時候我哋都繼續」,形容有線中國組「比人更加努力」,但公司並無重視。

她又質疑公司以資源不足為由裁員,但早前就空降 4 名高薪高層,取代原有新聞部主管馮德雄,「點計(人工)都唔會低得過一個馮德雄」,又指四人和新聞部「溝通唔到」,「同新聞部關係好敵對」,形容已經「唔係一個正常運作嘅新聞部模式」,令員工最失望是有如「今日割五城明日割十城」,即使員工如何努力仍難維持原有運作。

黃麗萍指不希望走到總辭一步,「你話要放棄中國組我哋係唔想」,但她作為主管司徒元的副手,「你 cut 咗一個佢左右手,點樣去運作」,情況不斷惡化下,「與其咁樣繼續剝削落去,為咗令大家保持質素,寧願引刀成一快」,已辭職的同事會做到通知期完結,「直到最後一日」。