有線少咗條線 好快變無綫

0
385

【文:前大台記者】

繼早前突然撤換新聞部管理層之後,有線新聞昨天即時解僱三名工程部開台「元老」,三人包括工程部主管由開台至今服務有線新聞逾廿年,三人昨日突然齊齊「收大信封」,即時辭退。

一般觀眾可能唔知道,以為電視台外出採訪只得記者加 camman,其實仲有最可靠嘅工程,攝影+採訪+訊號係三體一位,電視新聞中不可分割嘅組合。尤其是大型示威和突發,減少工程人手,猶如斷記者左臂,咁你會話咁你仲有右臂吖?啱嘅,咁我講個例子你聽:七警當晚夜深,所有記者早已交更,留返 camman 同 link 在外面,令到七警毆打曾健超嘅信號,直接駁返電視台。

如果無咗工程,當晚嘅畫面根本無辦法即時出街,記者亦無辦法趁機會在清晨將新聞推出街。在審判七警刑事法庭上,法官更加需要傳召工程部主管,並信納電視台嘅系統能在毫無合理疑點下,不被干擾直接將現場畫面出街,唔信返去睇份判詞。

Cable 嘅工程部一直都是最疊馬,好多時行家都十分羨慕,所以無論本港示威,內地突發都能最快最新,呢啲先係香港市民最需要嘅真相。依家邱達昌入主嘅 Cable,再任命 TVB 和亞視前人把關,未坐暖張椅子就手起刀落炒工程部,實際上是陰乾電視台,將  Cable 變成 ATVBB 嘅第一步。

解決了由有線開台服務至今嘅元老,下面嘅工程大哥就唔再敢出聲,要低聲下氣做人,日後大型示威突發,或再上演亡城如中大理大之役,新老總一句話唔夠人手唔需要開 link,咁 Cable 就一夜間等於 CCTVB,奈何記者攝影採訪到幾多猛料,都插翼難飛,因為已無咗我哋最強嘅後援幫手,將最重要嘅片段傳送。

呢一招同大台花哥不斷陰乾工程部,減少工程人手嘅手段如出一轍。大台記者出外突發,九成時間都一對人兩對手,點解唔願意為了重要新聞派多一個人?就是為了節省一間酒店房錢? 還是一個人嘅開飯費?

新聞有價,你 subscribe 有線新聞嘅月費,是包埋工程大哥份糧。有線少咗條線,就好快變成無綫。