【留名】港府及親中派唔驚制裁言論集合

0
230

萬惡美帝宣布第一輪制裁名單,包括 陳國基 鄭若驊 林鄭月娥 李家超 盧偉聰 駱惠寧 鄧炳強 曾國衛 夏寶龍 張曉明 鄭雁雄,當然這些反華行動都是注定失敗,不會得逞,我有信心我們親愛的高官們絕對不會害怕,因為他們以往已多次講「唔驚!」:

林鄭 7 月 17 日「我唔驚呀!我喺美國冇資產,亦都唔係好嚮往去美國,咁佢唔俾簽證我,我就唔去囉。」

林鄭 7 月 31 日「已經做好防禦工作同評估,除非佢出到核子手段,否則我哋應該應付得到」「我對於所謂美國要制裁本人都係一笑置之,嗤之以鼻。」

張建宗 7 月 19 日「特區政府會全面配合中央政府將採取的反制措施,不容美方的霸權主義得逞。」

陳茂波 7 月 19 日「最近美國的所謂制裁措施,雖然引起市場的一些疑慮,但對本港經濟的實質影響有限。」

鄭若驊 7 月 15 日「任何國家想用一啲措施去干涉其他國家的內政,咁係會違反國際準則,違反不干涉別國內政的慣例」

李家超 5 月 30 日:「美國以制裁威嚇特區政府官員不會得逞」

曾國衞 5 月 31 日:「你咪制裁我囉」「我又冇外國國籍,我又冇外國資產」

邱騰華 6 月 3 日:「這些所謂制裁不過是自欺欺人」「我看不到美國有什麼做法會對香港單方面造成影響,有的話就是雙輸」

任志剛 7 月 29 日:「如果針對某某人或機構,唔比佢用美元或美國投資,對個人當然有影響,但對香港金融系統、機制係冇影響」

陳智思 7 月 29 日:「如果美國真的進行全面制裁,對美國自身利益的影響或比對香港本地的影響更大。」

葉劉淑儀 7 月 19 日:「睇完個行政指令(允許實施制裁),啼笑皆非呀」「咁抬舉我哋(香港)」

李慧琼 7 月 16 日;「自己不會懼怕,全力支持國家反制措施」

陸頌雄 7 月 16 日;「喺一國兩制下絕對唔會同政治訛詐讓步,該做嘅事我哋應該堅持做」

林健鋒 7 月 16 日;「美方制裁只是損美不利港,用石頭砸自己的腳」

廖長江 7 月 16 日;「中央政府及香港官民都不會因美國恫嚇而退縮」

 

作者 Medium