【再突襲封 3 區】深水埗 17 棟大廈被封鎖 居民憂阻上班 抱怨無須封區:有風險都會自願檢測

0
374

政府今晚 7 時起再於三區「突襲封區」強檢,包括深水埗區 17 棟大廈。梁先生居住於南昌街,在傍晚於北河街及南昌街交界的閘口要求進內,但警方卻指示他要繞過圍封區域,從另一邊方可進入。他背著一個大環保袋,顯得無奈,「佢話唔得就唔得,依家香港啲差人同你都冇商量嘅餘地。」

梁先生說,他在回家前已獲家人告知,居住的大廈被圍封,他說是預料之內,「唔係封深水埗,就可能封太子、旺角,遲早都有呢日」。他說自己雖然有心理準備,但仍擔心明日無法上班。他又說太太在疫情下已失業,家中只有他仍有工作,「如果我唔番嚟,我可以去邊呢?希望佢聽日可以準時解封」。

他又說,他居住的地方,早前有鄰近大廈出現確診個案,他的大廈亦被建議作檢測,他於上週已自願檢測,惟事隔約一週又要再做。他又坦言,其實即使不封區,居民知道風險都會自願檢測或求醫。

晚上 9 時,深水埗居民開始排隊登記檢測,隊伍一度長達十多米。民政事務局局長徐英偉亦曾現身在深水埗「受限區域」內短暫視察。